8 Haziran 2012 Cuma

Yves Rocher Oje Çıkarıcı

Aseton sonuçta neyini anlatıyorsun diyebilirsiniz, ki genelde bu tarz ürünlere blogda yer vermiyorum  ama bu oje çıkarıcıdan cidden memnun kaldım.




Yves Rocher oje çıkarıcı aseton içermemesinden mütevellit tırnaklarınıza minimum zarar veren bir ürün. Ben bir süredir aseton içermeyen oje çıkarıcılar kullanmaya özen gösteriyorum, çünkü tırnaklarım zaten zayıf ve aseton iyice yıpratıyor.

Ürün organik badem yağı içeriyor ve tırnaklara bakım yapmayı da vaad ediyor.

Ojeyi cidden rahatlıkla çıkarıyor, üzerinden bin kere geçmenize gerek kalmıyor, oldukça güçlü bir oje çıkarıcı.

Ürün 100 ml, ama çok az bir miktarı yeterli geliyor. Ben makyaj temizlemek için kullandığım disk pamukları kapağına koyup , şişeyi bir kere ters çeviriyorum  , pamuk sadece nemleniyor ve o kadarlık ürün bir elimdeki bütün ojeyi temizlemeye yetiyor.

Şişenin ağız kısmında daraltıcı başlık yok, ağzı çok büyük kalmış bu israfa neden olabilir keşke dar bir başlık ekleselermiş.

Ürünün açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.

Tavsiye edebileceğim bir ürün oldu...

Ürünün fiyatı 10.90 TL.

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Denemek lazım .) Yazı için teşekkürler .)

    YanıtlaSil
  2. o kadar çok kırılıyor ki turnaklareım aseton arayışı içindeyken çok iyiy geldi ybu yazını okumak teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu blogunda görünce büyük bir şişe sandım ama minnacıkmış =) şaşırdım mağazada görünce

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...