2 Temmuz 2012 Pazartesi

Lush Gezim!

Geçen hafta Lush mağazasını ziyaret etme fırsatım oldu. Daha önce bloglardan sık sık duyduğum, fakat bir türlü mağazasını ziyaret edip yakından tanıyamadağım bir markaydı.
Ben Ankara 365 AVM'de bulunan mağazayı ziyaret ettim, oldukça ferah buram buram kokular saçan ,gezilip görülesi bir mağaza:)

Mağazayı gezerken Lush Ankara temsilcisi olan Zuhal Hanım bana eşlik etti, ürünleri teker teker anlattı, sorularımı cevapladı, kendisine teşekkür ediyorum...

Mağaza turumuza başlayabiliriz;


Çeşit çeşit banyo köpükleri  tam yemelik duruyor:) Hepsi birbirinden güzel kokuyor gerçekten , seçim yapmanın zor olacağına eminim. Banyo köpükleri hiçbir katkı maddesi içermiyor, boş küvete ufalayıp duş başlığıyla küveti doldurmanız yoğun köpük elde etmeniz için yeterli. İçerilerinde suya ve dolayısıyla cildinize yumuşaklık veren aromatik yağlar , yemeklerde de kullanılan sodyum karbonat ve krem tartar bulunuyor. Kendinizi şımartmak için birebir.



 Sabunlar tartışmasız Lush'ın en çok ilgi çeken ve satılan ürünleri. Sabunların herbiri o kadar güzel kokuyor ki  kendilerini oda kokusu niyetine kullananlar bile var:)
Sabun konusunda çeşitlilik çok fakat ben en çok satan sabunları olan Honey I Washed the Kids isimli sabuna tek kelimeyle bayıldım, bal , aloa vera, bergamot ve portakal yağları birleşip bu mükemmel kokuyu oluşturmuş, kesinlikle denenmeli. İsmi de çocuklara bile banyoyu sevdirebileceği iddiasından geliyor:)


Gelelim masaj yağlarına , alışkın olmadığımız bir formdalar. Katı nemlendirici daha önce hiç denememiştim , kullanımının zor olacağını düşündüm ilk başta fakat hiç de öyle değil, ürünü vücudunuzda gezdirmeniz yeterli, vücut sıcaklığınızla birlikte ürün eriyip , cildiniz tarafından rahatlıkla emiliyor.
Bu ürün grubunda da birçok çeşit var , hepsi birbirinden güzel kokuyor, eğer koku yerine biraz ışıltıyı tercih ederseniz Shimmy Shimmy'i deneyebilirsiniz.



Bu standlarda ise duş jelleri, duş jöleleri ve duşta kullanılan bodybutterlar var.

Şişede satılan 6 çeşit duş jeli, kutuda satılan da 3 çeşit duş jölesi var. Duş jölesi çok ilginç bir ürün, bildiğimiz jöle , elinize aldığınızda dağılıp akmıyor , kımıl kımıl bir hali var:)Bütün Lush ürünlerinin isimleri orjinal ama ben duş jellerinin isimlerini ayrı beğendim:)

Bodybutterlar ise duşta kullanıyor, bazısı peeling özellikli , bazısı nemlendirme özellikli, duşta ıslak cildinize sürüp ovalıyorusunuz ardından duruluyorsunuz.



 Bu standda ise hediye setleri var, hediye paketleri gerçekten muhteşem görünüyor. Hediye setlerinin içeriğini üzerlerindeki katalogdan görebiliyorsunuz. Bakıma ve güzel kokulara düşkün birine verebileceğiniz en güzel hediye bence.


 Gelelim parfümlere, alıştığımız kokulardan biraz uzaklar , orjinal kokular arayanlara tavsiye ederim.Hem şişede sprey başlıklı olarak hem de stick halde satılıyorlar. Ben Karma isimli parfümü denedim, ilk başta biraz ağır gelse de durdukça güzelleşti, buram buram turunçgil kokan bir parfüm olduğunu söyleyebilirim.


Bunlar her ne kadar makaron gibi görünseler de aslında katı saç şampuanları. Her biri 80 kullanımlık olan ürünler oldukça ekonomik, ayrıca kullanımları da çok kolay, ıslak saça bir miktar sürüp elinizle köpürtüyorsunuz. Seyahatlerinize veya spora götürmek için idealler.


 Kınalar çok ilgimi çekti, saçımı zarar vermesinden korktuğumdan dolayı hiç boyatmadım , fakat bu kınalar aklıma yattı.  Hiçbir sentetik içermiyorlar ve %100 doğallar, renk vermelerinin yanısıra bakım da yapıyorlar. Mavi-siyah, kızıl ve kızıl kestane renklerinin yanısıra sadece bakım yapıp parlaklık veren Henna Brun  isimli bir kına da mevcut.
Kınayı kırıp bir kaseye koyuyorsunuz ve üzerine kaynar su koyuyorsunuz ve temiz saça eldivenle uyguluyorsunuz.


 Bu standda sıvı şampuanlar ve saç kremleri mevcut. Saç bakımı konusunda oldukça geniş bir ürün gamına sahip Lush. Bunların yanısıra çeşitli saç maskeleri ve biçimlendirici kremleri de mevcut.


 Denize gidemeyenler için karışık ve şirin bir stand oluşturmuşlar.  Size denizin ve okyanusun ferahlığını yaşatacak duş jelleri, banyo balistikleri vücut spreyleri, ne ararsanız bu standda var...



 Lush'ın en çok tercih edilen ürünlerinden biri de banyo balistikleri. Balistiklerin bulunduğu standın genel fotoğrafını çekmeyi unutmuşum fakat bu kadar güzel ve rengarenk bir stand olamaz.

Balistikler 7 yaşın altındaki çocuklaron bile kullanımına uygun, aynı zamanda hem çocuklara hem de yetişkinlere banyoyu sevdirmek için birebirler, zira rengarenkler, çok güzel kokuyorlar ve içlerinden sürpriz parçacıklar çıkıyor:)

Örneğin Zuhal Hanım Big Blue isimli balistikle bir uygulama yaptı, Big Blue'yu bir kase suya attı ve birlikte balistiğin çözünmesini izledik, çok zevkliydi:) Balistik efervezan tablet ( örneğin sandoz ) gibi kısa sürede çözünüyor, Big Blue'nun içinden deniz yosunları çıktı örneğin , bence çok güzel düşünülmüş:) Balistik çözündükten sonra su resmen yumuşamıştı, balistik çözündükten sonra suda 20 dk kadar kalmanız öneriliyor, bu uygulama cildinizi yumuşatıyor, temizliyor ve ferahlatıyor.


Taze yüz maskelerinin bulunduğu stand , buzların içinde zira maskelerin soğuk ortamda tutulması gerekiyor. Maskeler hiçbir sentetik madde içermiyor, taze meyve sebze, doğal kil ve çamurlardan üretiliyor. Maskelerin buzdolabında tutulması ve 4 hafta içerisinde tüketilmesi gerekiyor.


 Dudak ürünleri standında ise Lip balmlar ve Lip scrublar bulunuyor. Lip scrublar kristal şekerler içeriyor, dudağınıza peeling yaptıktan sonra yemenizde sakınca yok . Lip balmların ise hem renk veren hem nemlendirici etkili renksiz çeşitleri mevcut.

Ayrıca tüm ürünleri BURADAN inceleyebilir ve online olarak satın alabilirsiniz.


Bana bazı ürünlerin testerları verildi , genelde tester ürün kullanmaktan haz etmem zira hiçbir zaman ürün hakkında karar vermeye yetecek miktarda olmazlar, fakat Lush'ın ürünleri çok orjinal olduğu için en yakın zamanda testerları deneyeceğim ve sizlerle paylaşacağım.

Bu geziyi planlayan Buket ve Sinem Hanım'a da teşekkür ediyorum.

Sevgiler...


10 yorum:

  1. harika yaa lush ürünlerini denemeyi çok istiyorum ama malesef bulunduğum şehirde yok:)gezmek bile güzel olurdu..
    bloğuma beklerim:




    trendsokagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten sipariş verebilirsin ama gezmek de çok keyifli cidden

      Sil
  2. Her gördüğümde uğramadan geçemeyeceğim bir mağaza hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar bu da çok büyük bir artısı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Lush hayvanlar üzerinde test yapmadığı gibi minimum kimyasal içeren ürünler üreterek doğa dostu bir tutum sergiliyor

      Sil
  3. Evet online satış yapıyorlar, gerçekten bütün ürünlerinde aklım kaldı:)

    YanıtlaSil
  4. Lush muhtesem ilk kez londrada 2005 senesinde tanistim kendisiyle artik turkiyede olmasi muhtesem cevhair avmde her yeri saran lush kokulari beni benden aliyor iyiki bu geziyi yapmissin burnuma su an lush kokulari geldi Sevgiler

    Bloguma goz atarsan menun olurum

    http://www.eceozalp.blogspot.com/#!http://eceozalp.blogspot.com/2012/10/zara-bershkabebe-inanilmaz-fiyatlara.html

    YanıtlaSil
  5. ankaranin neresinde satılıyor bunlar ?

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ben de Lush ürünlerini seviyorum.Bugün Mağazalarından The Carrot ürününü aldım.Çok hoşuma gitti.Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Henna burun isimli kınayı denedim çok başarılı. Renk yok ama parıltı ve sağlık var.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...