18 Ağustos 2012 Cumartesi

Yves Rocher 30 Faktör Koruyucu Güneş Spreyi

Güneş ürünlerinden devam ediyoruz arkadaşlar... Bu ürünü favori güneş ürünüm olarak seçmiş bulunmaktayım:) Tatile giderken yanıma bir tane güneş koruyucu alayım hem yüzüme hem vücuduma kullanayım diyorsanız; bunu alın gidin:)








(Ürünün içerik listesini yukarıdaki fotoğraftan inceleyebilirsiniz)

Ben orta dereceli koruma içeren 30 Faktörü tercih ettim. Güneşe çıkmış beyaz tenliler ve buğday tenliler için 30 faktörün yeterli ve uygun olduğunu düşünüyorum. Ürün eşit UVA+UVB koruması içeriyor. Ürünün ayrıca 15 ve 50 koruma faktörü ,içeren çeşitleri mevcut.

Ürünün sprey başlığının olması büyük bir avantaj, fakat biraz dikkatli kullanmanızda fayda var zira şezlongunuzu ve havlunuzu da güneşin zararlı etkilerinden koruyor olabilirsiniz farkında olmadan:)

Ürünün hem vücut hem yüz için kullanılabiliyor olması büyük avantaj. Ben yüzümde de birkaç kez kullandım. Tatil boyunca ufak tefek birkaç sivilcem çıktı, ama sıcak, havuz/deniz , bol yeme/içme gibi etkenler de işin içinde olduğundan ürünü suçlamam haksızlık olur.

Ürün losyon kıvamında oldukça akışkan, dağıtılması oldukça kolay. Kıvamını çok beğendim.

Ürün oldukça rahat emiliyor, sürmenizle emilmesi bir oluyor. Ayrıca yapış yapış bir his bırakmıyor ( ki ürün yağsız ), sanki normal bir nemlendirici vücut losyonu sürmüşsünüz gibi , sadece nemlenmiş bir his bırakıyor. Ki bu ürüne aşık olmamdaki en büyük sebep. Zira yapış yapış hissettiren ürünlerden nefret ediyorum.

Ürünün nemlendiriciliğini oldukça başarılı buldum.

Ürünün hafif ve benim çok beğendiğim bir kokusu var, tabi koruma faktörünün kokusunu da alıyorsunuz ama çok çok hafif. Bence parfümlü ürünlerden rahatsız olanları bile çok üzmeyecek cinsten bir kokusu var. ( Güneş kremlerinin genel olarak çok yoğun kokusu olmasından yola çıkarak söylüyorum bunu )

Ürünün üzerinde de yazdığı gibi her 2 saatte bir ya da her havuz/deniz ziyaretinin ardından yenilenmesi gerekiyor.

Ben tatilim boyunca bu ürünü hem yüzümde hem vücudumda kullandım ve bitirdim. Her yaz bir tane alıp, gönül rahatlığıyla kullanacağım bir ürün oldu benim için. Sizlere de kesinlikle tavsiye ederim.

Ürün 150 ml Liste Fiyatı 32.90 TL ( Yves Rocher'in indirimlerini ( oldukça sık indirime giriyor) takip ederek daha uygun fiyata edinebilirsiniz, örneğin şu an %20 indirimde ve 26.30 TL )

Ürünü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...