29 Eylül 2012 Cumartesi

Lancome'dan Gelenler...

Biliyorsunuz Lancome iki yeni ürün çıkardı, La Vie est Belle parfüm ve Hypnose Star maskara.

Bloglarda çok okudunuz bu ikiliyi ama yakında bir de benden okuyacaksınız:)




Şimdilik sadece öngösterim yapıyorum fakat makyaj çantasını çok sevdim, iç astarı lancome çiçeğiyle kaplı güzel düşünülmüş.

Özellikle maskarayı çok merak ediyorum zira bugüne kadar Lancome'dan sadece L'extreme maskarayı kullandım ve çok sevdim. Bakalım Hypnose Star'ı da beğenecek miyim...

Sevgiler..

3 yorum:

  1. azıcık da bana gelse olmaz mı şu markalardan ürünler:( çok sevinirim valla :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevinirdim bana da gelse hiç fena olmaz :))

    YanıtlaSil
  3. bence tam alisveris delilerine gore bir hediye eger Victoria secretdan guzel bir hediye icin blogumun cekilisine katilmak isterseniz beklerim http://kuyame.blogspot.com/2012/09/hediyemiz-victoria-secretdann-hadi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...