30 Eylül 2012 Pazar

Lush Catastrophe Cosmetic ve Angels on Bare Skin

Son zamanlarda Lush'dan birçok ürün denedim, hepsi tester ürünlerdi. Normalde tester ürünleri yorumlamıyor olsam da Lush'a bir ayrıcalık vermek ve kısa vadeli yorumlarımı paylaşmak istedim zira markanın çoğu ürününe bayıldım:)

Bugün cilt bakımından gidelim...


Catastrophe Cosmetic Taze Yüz Maskesi: Bu tester kutusunda bol bol kullanarak iki uygulama yaptım. Öncelikle rengini çok sevdim:) Maskeyi buzdolabında tutmanız gerekiyor, dolayısıyla yüzünüze sürdüğünüzde çok güzel bir serinlik veriyor. Maske problemli ciltler için detoñ etkisi olan bir maske. Bu maskeyi yaptığımda gerçekten cildimin arındığını hissettim. Genelde arındırma özellikli maskeler cildi kurutur ama ben bu üründe böyle bir sorun da yaşamadım.

Maskenin içeriğinde deniz yosunu mineralleri , kalamin, gül, badem ve papatya yağları ,yaban mersini  ve tatlı portakal var  ve bence oldukça güzel kokuyor.

Maske rahatlıkla cilde uygulanıp su yardımıyla da rahatlıkla temizlenebiliyor.

Ürün 75 gr ve 27 TL.

Kendi sitesinden incelemek için TIK TIK!

Angels on Bare Skin Yüz Temizleyici: Testerı top top yaparak vermişlerdi her bir top tek kullanım için yeterliydi. Bence bu ürün makyaj temizlemek amacıyla kullanıma uygun değil, daha ziyade günlük hafif bir peeling ve makyajsız cilt için temizleyici olarak kullanılabilir ve bu şekilde kullanımda çok başarılı, cildi kurutmadığı gibi nemlendiren, hafif bir şekilde peeling yapan bir ürün.

Ürün  badem , gliserin,  kaolin, lavanta gül özü içeriyor, açıkcası buram buram kokan bir ürün değil, bana kokusu yok gibi geldi hatta , belki de topçuklar mağazada açık beklediğinden kokuları gitmiştir bilemiyorum.

Ürün 100 gr ve 27 TL.

Kendi sitesinden incelemek için TIK TIK!

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...