5 Ocak 2013 Cumartesi

İndirim Haberleri

Sevgili Kozmetikseverler sizler için son zamanlarda indirimde olan mağazaları ve indirimlerle ilgili yorumlarımı kısaca yazmak istedim.



The Body Shop'ta indirimdeki bütün ürünleri ortadaki sehpalara yerleştirmişler. Büyük boy bütün duş jellerinde, çoğu body butterda, yeni yıl özel serisinin tüm ürünlerinde , natural göz farı paletinde ( fara ihtiyacınız varsa göz atın derim çok başarılı bir ürün) , klasik seriden rujlarda  ve bazı hediye setlerinde ( Çilekli serinin tüm hediye setlerinde, lip balm setinde ve birkaç sette daha ).  Ben Yeni yıl serilerinden Vanilla Bliss'in  El Losyonunu aldım ve tek kelimeyle BAYILDIM! Yazısını yakında yazarım.



 Yves Rocher 'de bütün ürünlerde %30- %50 arasında indirim var . Gerçekten çoğu ürüne indirim uygulmışlar , %50 net indirimde olan birçok ürün vardı. İhtiyaçlarınız varsa göz atın derim ben de birkaç parça şey aldım, yakında paylaşırım. ( Resimde sadace Cilt Bakım Ürünleri diyor ama bütün ürün gruplarında var )

Lush'ta seçili ürünlerde %50 indirim varmış, sanırım indirimi online satışa yansıtmamışlar.Lush sık sık indirim yapmayan bir marka bence bir koşu gidip bakılmalı:)


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...