19 Ocak 2013 Cumartesi

LilaKutu Sİparişim - Aveseena Puff Be Gone Göz Kremi

Evet itiraf etdiyorum iflah olmaz, stokçu bir zihniyetim var:) Öyle ki elimdeki son göz kremini açtığım gibi yeni bir göz kremi arayışına başladım. Aveseena Puff Be Gone Göz Kremi'ni uzun zamandır merak ediyor fakat markayı pek tanımadığımdan kararsız kalıyordum. Lilakutu'dan gelen Aveseena Kaş Jeli'nde %40 diğer bütün Aveseena ürünlerinde %10 indirim mailini görünce daha fazla beklemeyip alma kararı verdim.






Aveseena Puff Be Gone Göz Kremi bir göz kremi için devasa boyutta ve 50 ml. Kremin normal satış fiyatı 68.44 TL , şu anda da hala indirimli ve 61.60 TL. Kendisini denemek için sabırsızlanmaktayım:)


Biliyorsunuz Lilakutu'dan sipariş verirken mevcut tester ürünler arasından dilediğinizi seçebiliyorsunuz. Ben tester ürün olarak Lush Imperials Yüz Nemlendirici'sini ( çok beğendim yazısı yakında gelecek ) seçmiştim fakat tek ürünle yetinmeyip RareBlossom Ayak Bakım Yağı ve Onarıcı El Kremi testerlarını da göndermişler , çok sevindim:) ( Bu arada Rareblossom artık satılmadığı için o Rareblossom ürünlerini linklemedim.)

Sanırım sadece siparişe ekledikleri tester ürünler için bu siteden birsürü sipariş verebilirim:)


Lilakutu'dan yaptığınız tüm alışverişlerde kargo bedava, ürünler elime siparişi verdikten  1 gün sonra ulaştı, kargo gayet hızlı ve paketiniz kargoya verildiğinde bilgilendirme maili/mesajı alıyorsunuz.

Ayrıca Lilakutu'dan verdiğiniz siparişlerde sipariş tutarınızla orantılı olarak LilaPuan kazanıyorsunuz mesela ben bu siparişimden 36 LilaPuan kazandım:)

Kısacası bu alışverişimden oldukça memnun kaldım, tavsiye ederim:)


4 yorum:

  1. tester ürün gönderimi gerçekten çok iyimiş bende lilakutu aboneliği düşünüyorum yakın zamanda fakat yoğun talep varmış sanırım abonelik açıldığı gibi ilk deneyimimi yaşamış olucam bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/sephora-far-baz.html

    senin yazının aynısı

    şuna da bakmalısın

    http://tannetanne.blogspot.com/2013/01/blogum-calnms-dostlar.html

    YanıtlaSil
  3. aa lilakutuyu hiç duymamıştım :) online kozmetik alışverişinde strawberry de kaldım ben hala onlar kargo yapamıyor artık diye de ümidi kesmiştim.Hemen click click bir bakayım :D

    YanıtlaSil
  4. aveseena ürünlerini seviyorm ama bunu denemedm nasıl acaba. rarblossm keşke kapanmasaydı tşk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...