13 Ocak 2013 Pazar

LilaKutu'dan Gelenler!

Geçen hafta Lilakutu'dan çok güzel bir paket ulaştı elime:) Bu aralar çok yoğun ötesi iş günleri geçirdiğimden biraz geç kaldım yayınlamakta ama paketi çok sevdim. Çünkü hem sizi hem beni düşünmüşler sağolsunlar...








Kutudan ikişer adet tam boy Acnecinamide Yüz Temizleme Jeli ve Acnecinamide Jel Krem çıktı. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz seti bu haftaiçinde başlatacağım kısa süreli, şartsız ve (hem benim açımdan hem sizin açınızdan) zahmetsiz bir çekilişle sizlerden birine hediye edeceğim. Çekiliş için beklemede kalın:)

Ürünlerin vaatlerine gelince;


Acnecinamide Yıkama jeli;
*
Gözeneklerin içinde birikmiş olan sebum, kir ve dış etmenlerle cilde yapışan maddeleri cildi kurutmadan temizler,
* Derinlemesine temizleyerek gözenekleri açar, cildinizin yumuşak ve pürüzsüz olmasını sağlar,
* Ölü cilt hücrelerinin ve fazla yağların atılmasına yardımcı olur,
* Siyah nokta oluşumunu önler,
* Sivilceye neden olan bakterilerin çoğalmasını engeller.


Acnecinamide Jel Krem;
* Aşırı yağ ve sebum üretimini kontrol altına alır, Sivilceli yada sivilceye meyilli ciltteki siyah ve beyaz noktaları azaltır, İltihap, kızarıklık, sivilce izlerini azaltır, * * * Cildin nem dengesini kurar ve bakım yapar,
* Sivilceye bağlı lekeleri azaltır,
* Sivilcelere yol açan etkenlere karşı koyar,
* Cildi yeniler ve canlandırır,
* Karma ciltlerde uygulanabilir.


Bana kalan seti  en kısa zamanda deneyip kendi yorumlarımı da sizlerle paylaşırım:)

** Lilakutu ekibinden Sevil Hanım'a teşekkürlerimi iletiyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. çekiliş yapacağına sevindim,çok merak ettiğim ürünler:)güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. acnecinamid temizleme jeli harika gerçekten, ben bayılıyorum.. jel kremini henüz yeni yeni deniyorum, fena değil gibi o da ama kesin bişey demiyim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...