3 Şubat 2013 Pazar

Cosmed'den Gelen Yılbaşı Paketi!

Evet bu paket elime ulaşalı 1 aydan fazla olmuş olabilir ama bu aralar blogu o kadar boşladım ve o kadar geriden geliyorum ki! Zamanla yoluna girer umarım , girmezse de sağlık olsun sonuçta hoşuma gittiği için blog yazıyorum ve canım istemezken de zorla yazmak istemiyorum.

Neyse gelelim konumuza, Cosmed bloggerlara çok değer veren bir marka biliyorsunuz marka ilk lansmanlarını yaparken de bloglara paketler gönderilmişti, o zaman tarafıma ulaşan paketi de ŞURADA anlatmıştım sizlere. Cosmed yılbaşı nedeniyle bu paketi gönderdiğinde çok sevindim yine:)





Çok şeker bir kutuda geldi hediyeler, kutunun içinden Cosmed ürünlerinin dışında gerçekten şirin hediyelikler de çıktı ; öncelikle çok özenle hazırlanmış, el ile yazılmış bir kartpostal, dolar şeklinde bir selpak, kurşun kalem tipli bir tükenmez kalem:), çorap ve kalpli süs.


Ayrıca kutudan iki adet de Cosmed ürünü çıktı : el ve ayak kremi.El kremi daha önceki kutudan da çıkmıştı, ayak kremini de kullanmaya başladım bile şimdilik memnunum , umarım yakında yazabilirim:)

Cosmed'e ve Çiğdem Hanıma bu şirin paket için teşekkür ediyorum...

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Cosmed ürünlerini ben de çok beğeniyorum. Hediyelerini güle güle kullaan!

    Benim de blogda hediye çekilişim var, beklerim.
    http://busra-erdogan.blogspot.com/2013/01/kamelyacom-ile-3-kisi-guzellesiyor_28.html

    Sevgileeeer!

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerini güle güle kullan ;)
    www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Guzel bir hediye olmus. Gule gule kullan

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...