4 Şubat 2013 Pazartesi

Yves Rocher Roll-On'lar

Yves Rocher'in roll-on'larıyla tanıştığımdan beri başka roll-on kullanmıyorum. Bu iki roll-on blog için yaptığım Yves Rocher Turu sırasında hediye edilmişti, ikisini de o kadar çok sevdim ki Şuradaki Alışverişimde bir de lavantalı olanını aldım.






Bendekiler hint pamuk çiçeği ve laos nilüferi özlü olanlar. Pamuk Çiçeği kokulu olan çok yumuşak , kremsi bir kokuya sahip, Laos Nilüferi ise çok hafif varla yok arası bir çiçek kokusu . Her ikisinin kokusu da benim çok hoşuma gitti, yine de diğer çeşitlerini deneyeceğim:)

Roll-on'lar sıvı formda, başlık sayesinde rahatlıkla ( akmadan, bulaşmadan ) kullanılıyor.

Cildi tahriş etmeyen yumuşak bir yapıları var.

Çok fazla terleyen bir insan değilim ve benim için terleme konusunda yeterli oldular.

İçerik listesinde alüminyum var malesef.

Ürünler 50 ml ve 6 ay kullanım ömürleri var, fakat düzenli kullanıldıklarında maksimum 2-3 ayda bitiyorlar zaten.

Fiyatları uygun , normal satış fiyatları 9.90 TL fakat sık sık indirime giriyorlar.

Alüminyum faktörünü önemsemiyorsanız şiddetle tavsiye ederim, ben  çok severek kullanıyorum:)

Laos Nilüferi Roll-on'u BURADAN , Hint Pamuğu Çiçekli olanı BURADAN inceleyebilirsiniz.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. bende yves rocher rollonlarını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İçeriğinde alüminyum klorohidrat var.
    Alüminyum Klorohidrat: Terleme önleyici (antiperspirant). Cildi tahriş eder. Sinir sistemine zarar verir. Biyobirikimli olduğu düşünülmektedir. Ekosisteme zarar verir. Doğada kolay çözünmez.

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  4. Bu roll on lar yenilendi artik aliminyum yok :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...