19 Nisan 2013 Cuma

Physicians Formula PH Matchmaker Bronzer

Physicians Formula çok sevdiğim bir marka , yeni çıkan ürünlerinden biri olan bu bronzerın elime geçmesine de çok sevindim haliyle:)  Bir bronzer aşığı olmasam da bu ürün kutusuyla, tasarımıyla sahip olduğunuz için sizi mutlu edecek bir ürün. Şimdi bol bol fotoğrafla inceleyelim ürünümüzü;













Önce ambalajla başlamak istiyorum zira  gerçekten çok başarılı. Kapağı açtığımızda bizi bronzer ve ayna karşılıyor. Fotoğraflarda görebileceğiniz gibi aynanın kenarlarında açılıp kapanabilen led ışıkları var, ışığın yetersiz olduğu ortamlar için kurtarıcı. Sırf bu özelliği için bile makyaj çantasına atılası bir ürün aslında:) Bronzerın olduğu tarafı açtığımızda ise alt bölme açılıyor burada da küçük bir fırça var. Ben fırçayı başarılı buldum, kılları yumuşak ve kaliteli , tabi ki küçük olduğundan uygulama standart fırçalarla olduğu kadar kolay yapılmıyor.

Orta tonlu bir bronzer olduğunu söyleyebilirim, kesinlikle turuncu altonlu değil ( bronzerda en sevmediğim şeydir). Buğday tenliler ve açık tenliler bronzer olarak kullanabilirler fakat daha koyu tenlerde belli olmayacaktır.

Ürünün yapısı yumuşacık, pigmentasyonu gerçekten  çok başarılı.

Eğer simden, parıltıdan hoşlanıyorsanız hiç durmayın bu bronzerı alın! Ama sim olayına mesafeliyseniz almadan önce denemenizi tavsiye ederim çünkü ürün az sayılmayacak miktarda sim içeriyor. Kenarlarda gördüğünüz bombeli benekler sırf simden oluşuyor zaten ama bronzerın kendisi de sim içeriyor.

Ürün sim içerdiğinden ben kontür amaçlı kullanmıyorum.  NW25 'im ve  allık niyetine rahatlıkla kullanabiliyorum, ya da çeneme , burnuma ve alnıma çok hafif uygulayıp yüzüme renk veriyorum. Kontür amaçlı kullanıp kullanmamak size kalmış :)

Ürünün içerisindeki photochromic tozlar sayesinde , bulunduğunuz ortamın ışığına 60 saniyede uyum sağlama ve en güzel görüntüyü yakalama gibi bir vaadi var. Açıkcası bu vaadini deneyebileceğim yoğun ışıklı ya da az ışıklı bir ortamda bulunmadım bu ürün yüzümdeyken, bu konuda yorum yapamıyorum.

Kalıcılık konusunda da oldukça başarılı, benim bütün gün yüzümde rahatlıkla kalıyor.

Paraben içermiyor.

Ürün 13 gr ( oldukça çok ) , 50-65 TL arasında değişen fiyatlarla sahip olabilirsiniz.

Bu ürünün aynı ambalajda bir de allığı var çok da tatlı bir pembe renkte, onda gözüm kaldı ne yalan söyleyeyim:)

Physicians Formula'nın Türkiye distribütörü Medko Kozmetik, ürünlerin satış noktalarına BURADAN ulaşabilirsiniz.

Bana gelen paketin içinden bir de Physicians Formula broşürü çıktı, keşke incelemeseydim birsürü üründe aklım kaldı:(  Öncelikli olarak Mineral Airbrushing pudrayı denemek istiyorum hazır pudram bitmek üzereyken.

Ürünü denemem için gönderen Medko Kozmetik'e ve Selay Hanım'a teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...