16 Haziran 2013 Pazar

Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli!

Bugün sizlere çok beğendiğim bir cilt bakım ürününden bahsedeceğim.

Bu yüz temizleme jelini yaklaşık 9 aydır kullanıyorum ve içinde hala beni 1 ay götürecek kadar ürün var! ( Bu fotoğrafları ilk kullanmaya başladığım zamanlarda çekmiştim ). Ürün 200 ml ama gelin görün ki , bundan önce kullandığım 500 ml'lik Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli'ni daha kısa sürede bitirmiştim.





Öncelikle Avene'in Cleanance serisi yağlı ve sivilceye meyilli/sivilceli ciltler için. Burdan hareketle temizleme açısından çok kuvvetli bir ürün bekliyorum ben ve bu konudaki beklentiyi fazlasıyla karşılıyor bu ürün. Gerçekten çok çok iyi temizliyor cildi. Ne kadar ağır makyaj yaparsanız yapın bir yıkamada silip atıyor, temizleme yağlarınızı falan çöpe atın o kadar. Bu jelle yüzümü yıkadıktan sonra cildimi gerçekten arınmış ve ferahlamış hissediyorum.

Ürünün ufacık bir miktarı ( her yıkama için nohut büyüklüğünde ürün yeterli bence ) tüm yüze yetiyor, zaten çok güzel köpürüyor.

Kıvamı alıştığımız jellerden biraz daha yoğun, bu da ürün konsantre bir ürün olduğundan olsa gerek.

Ürünün pompalı olmasını tercih ederdim evet ama bu şişe de kullanımı çok fazla zorlaştırmıyor. Kapağı çevirerek üzerinde bulunan deliği açıyorsunuz, kullandıktan sonra ters yöne çevirerek kapatıyorsunuz. İtiraf ediyorum ben bazen kapağını açık unutuyorum, tek dezavantajı bu sanırım.

Cildi derinlemesine temizlediğinden biraz kurutabiliyor ama ben hemen ardından nemlendirici kullandığımdan sorun olmuyor. Zaten sorun edilecek kadar kurutmuyor kesinlikle.

Kısacası çok severek kullandığım, çok kuru ciltler hariç her cilt tipine önerebileceğim, elimdeki diğer jeller bittiğinde tekrar alıp kullanacağım bir ürün.

Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.

Ürün 200 ml ve 35-45 TL aralığında fiyatlarla satılıyor. İkili kofre halinde daha ucuza alabilirsiniz ama ürünün kullanım süresinin çok uzun olduğunu dikkate almanızı ve son kullanma tarihlerine dikkat etmenizi tavsiye ederim.


Sevgiler...

3 yorum:

  1. Merhaba, gözeneklerim çok geniş ve birkaç sivilcem var yağlı cildim, gözeneklere faydası olur mu? Yoksa aksine gözenekleri açar mı

    YanıtlaSil
  2. bendede gozenek sorunu var e kulandim urunlerin gozeneklerimi dahad buyuttunu dusunuyorum ergenlik basa bela

    YanıtlaSil
  3. bendede gozenek sorunu var e kulandim urunlerin gozeneklerimi dahad buyuttunu dusunuyorum ergenlik basa bela

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...