7 Temmuz 2013 Pazar

Raen Bitkisel Hindistan Cevizi Duş Jeli

Raen markasını bir süredir merak ediyordum, ne yalan söyleyeyim el yapımı ürünler sunmalarının dışında  kahverengi ambalajları da (bence çok şık duruyor) dikkatimi çekiyordu:) Duş jeli stoğum sonunda bitince Raen'in bu duş jelini kullanmaya başladım, şişeyi yarılamışken yorumlama vaktidir diye düşünüyorum!



Ürünün içeriği oldukça sade , hatta ilk kez bir ürünün tüm içerik listesini üşenmeyip yazacağım: hindistan cevizi yağı, distile su, gliserin, tuz, e vitamini.

Ürün hindistan cevizli ama öyle buram buram bir hindistan cevizi kokusu yok, bu benim için iyi bir özellik çünkü ben ağır hindistan cevizi kokusundan haz etmiyorum. Hafif şekerli , yumuşacık , kremsi bir kokusu var , ben kokusunu çok sevdim.

Ürün jel yapıda, doğallığından beklenmeyecek şekilde güzel köpürüyor. Tabi ki foşur foşur bir köpürme değil bu:) Ama yeterli derecede köpürüyor bence.

Kuru ciltler için olmasının hakkını veriyor, gerçekten cildi kurutup germeden temizliyor.

Bir duş jeli için başka ne söyleyebilirim bilmiyorum ama ben her şeyiyle sevdim bu ürünü:) Tek kötü yanı kapak kısmı olabilir belki, bir yanı aşağı itilerek kullanılan ambalajlardan , aslında kullanışlı ama biraz kolay basılıyor tatile götürmek için uygun olmayabilir, dökülebilir. Zaten benim için tatilde çarçur edilecek bir ürün değil:)

Özellikle kuru ciltlilere ve doğal içeriğe önem verenlere tavsiye ederim.

Ürün 200 ml ve BURADAN 20 TL'ye edinebilirsiniz. ŞURADAN da ürünün orjinal sayfasına gidebilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...