25 Ağustos 2013 Pazar

Bioblas Sarmaşık Özlü 2'si 1 Arada Şampuan

Şampuanlarımı genel olarak saç dökülmesine karşı olanlardan seçiyorum, saç dökülmem aşırı değil ama yine de önlem almak gerektiğini düşünüyorum, zaten saçımda boya da olmadığından şampuanlardan ekstra yumuşatma/parlaklık falan da beklemiyorum bari saç dökülmesine etki etsinler:)





Bu şampuanı da birkaç ay önce BİM'den almıştım:) Aslında 2'si 1 arada versiyonunu farkında olmadan almışım , ama iyi ki öyle olmuş. Saçları yumuşacık yapıyor ve taramak gerçekten çok kolaylaşıyor. Ben bu şişeyi 1.5-2 ay'da bitirdim ve şişesinin sonlarına doğru dökülmeyi belli oranda azalttığını düşündüm, tabi ki bu oran %30-40'ın üzerinde değil, zaten şampuanların dökülmeyi tamamen durdurabileceğini düşünmüyorum.

Bu şampuanın bir de saçı normalden daha hızlı uzatma vaadi var ki ben bir şişelik kullanımda böyle bir şey gözlemlemedim açıkcası.



Bu şişeden sonra yeniden GNC Biotin + L'oreal Absolut Repair ikilisine geri döndüm ama ilerde şampuana bu kadar para vermek istemezsem ( ki ara ara istemeyip daha ucuz alternatiflere yöneliyorum) bu şampuan benim için güzel bir seçenek olacak.

Şampuan 300 ml ve ben 7 TL'ye almıştım.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bu bana bir alternatif olabılır cunku sampuan arayısındayım. elidor'u bırakmayı dusunuyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elido'un normal saçlar için olanını kullanıyormuşsun o baya övülüyor ama arada değiştirmek lazım tabi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...