31 Ağustos 2013 Cumartesi

Taze Bittiler #18!

Yaz yaz bitiremediğim bitenler yazılarından biriyle daha karşınızdayım:) Sıkıcı olmasın diye fotoğrafları parça parça çekmiştim ama bu sefer de blogda bitenlerden başka yazı olmamaya başladı, olsun napalım:)


1) Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli : Yazısı BURADA. Çok severek kullandığım bir ürün oldu, ileride tekrar alırım kesinlikle. Karma/yağlı/normal ciltlilere de şiddetle tavsiye ederim. Bendeki 500 ml'ydi normal fiyatı 60 TL fakar çoğunlukla 2 al 1 öde şeklinde satılıyor, bazen de bu seriden ürün aldığınızda yanında hediye geliyor, bu şekilde sahip olmak daha mantıklı.

2) Yves Rocher Organic Duş Jeli- Lotus Çiçeği : Yves Rocher duş jellerini çok severek kulanıyorum aslında, hatta denemediğim birkaç çeşidi kaldı sadece . Ama bunu sevemedim , çünkü kesinlikle köpürmüyor. Bir de koku meselesi var, bu duş jelinin organik olmayan lotus çiçekli versiyonunu şu an kullanıyorum o çok güzel kokuyor mesela ama bunun kokusu da varla yok arasındaydı. Bunu tekrar almam ama diğer çeşitlerini kullanmaya devam. 200 ml ve 10 TL.

3) RareBlossom Tonik : Yazısı için TIK TIK! I ıh sevemedim ben bunu:( Zaten satılmıyor artık ama satılsa da almazdım. 100 ml ve 23 TL'ye almışım ben.

4) Burberry Body Parfüm : Bunun yazısı da BURADA. Çok severek kullanıyorum. Setin içerisinde 3 adet 15 ml'lik şişe vardı , ilki bitti yenisini vaporizatöre taktım kullanmaya başladım. Bu şekilde set olarak bulursam tekrar alabilirim çünkü hem fiyat olarak uygun hem de çok kullanışlı oldu. Seti 70 TL'ye almıştım.

5) Lancome Hypnose Star Maskara - Black : Çok beğenerek kullandığım bir maskara oldu, yazısını yazmayı atlamışım ama fotoğraflarını çekmiştim en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Ben maskaranın her özelliğini sevdim, sürümü kolay , verdiği uzunluk da hacim de ayarında, dökülme yapmıyor. Tek kötü özelliği bana göre biraz çabuk kurumuş olması, çabuktan kastım yine de 6 aydan uzun bir süre ama belli bir miktarın üzerinde para ödediğimiz ürünleri biraz daha uzun süre kullanmak istiyor insan. Yine de sevdiğim ileride tekrar alabileceğim bir maskara, en azından bir yerde denemenizi öneririm. Normal fiyatı 70 TL ama indirimli olarak 50'li fiyatlara bulabilirsiniz internette.

6) Sebamed Liquid Face& Body Wash : Uzun zaman önceBURADA  yazmıştım. Aslında bu küçük boyunu çok önce bitirmiştim ama bendeki 1000 ml'den buna aktararak kullanıyordum, kapağı kırıldığı için emekliye ayırıyorum:) Bu üründen banyoda hep oluyor, genellikle sadece yüzümü yıkasam da cildimin kuruduğunu hissettiğim zamanlarda duş jeli olarak da kullanıyorum. Nazik ve kurutmadan temizliyor, memnunum. Hala 1000 ml olan bitmedi ama bitince tekrar alabilirim.  250 ml'lik boyu 15-20 TL civarında satılıyor.

7) Elseve Sıvı Saç Kremi : Severek kullanıp bitirdim, bundan sonra yine Elseve'in beyaz kaplı olanını aldım ama onu hiç beğenmedim. İlerde bunu tekrar alabilirim. 250 ml ve 8-10 TL gibi bir fiyatı var.

8) Cosmed Ayak Kremi : El kremini ŞURADA anlatmıştım. Ayak kremini daha çok sevdim, ayakları çok güzel nemlendiriyordu, yapısı da çok güzeldi ve kolayca emiliyordu. Sadece kokusunu çok sevmedim ama ayak kremi olduğu için çok da sorun değil, gramajı biraz daha fazla olsaydı tekrar alabilirdim. 50 ml ve 22 TL

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...