22 Ekim 2013 Salı

Online Dermokozmetik/Kozmetik Sitesi Keşfi Dermadasi.com!

Online eczanelerin birçoğudan alışveriş yaptım ama denediğim bu siteler isimlerini duyurduktan sonra müşteri memnuniyetine daha az önem verir oldular. Ben de son zamanlarda gider paşa paşa eczaneden alırım ihtiyaçlarımı modundaydım açıkcası. Fakat yeni tanıştığım dermadasi.com ismini henüz duyurmamış bir site ve müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar.

Büyük online eczane sitelerinde bulabileceğiniz markaların tümü dermadasi.com' da mevcut.  Benim de birçok ürününü kullandığım Bioderma, Vichy, La Roche Posay, Avene ve DDF bu markalardan birkaçı. Özellikte DDF markalı ürünlerdeki %30 indirim çok güzel ve sık rastlanmayan bir indirim bu markayı denemek istiyorsanız ya da hali hazırda kullandığınız ürünleri varsa bir göz atın derim.

Siteden bana çok güzel bir paket gönderdiler, bu paketi merakla açıp incelerken bir kez daha fark ettim ki normal boy ürünlerden ziyade testerlar beni daha çok heyecanlandırıyor:) Gelin paketi birlikte inceleyelim;



İlk fotoğrafta tam boy ürünler var . İlk dikkatimi çeken imPRESS marka kendinden renkli ve yapışkanlı takma tırnaklar oldu. Bu ürünler elime geçtikten sonra biraz araştırdım kullananlar oldukça memnun. Bana düz pembe ve bordo renkleri çıktı oje olarak da en çok kullanığım ve sevdiğim iki renk yani:) Ayrıca kendinden desenli olanları da mevcut çeşitlerine BURADAN göz atabilirsiniz.

Son zamanlardaki BB krem çılgınlığımız malum, paketten bir de daha önce duymadığım bir marka olan Ellaro' nun fondöten etkili güreş kremi çıktı. Ürün SPF 30 güneş koruması içeriyor , bana gelen rengi Natural Beige. Bu ürünü çok merak ettim sanırım yazı bekleyemeden deneyeceğim:) Ürünü ŞURADAN inceleyebilirsiniz, şu an %30 indirimli satılıyor.

Kutuda Sally Hansen' dan da iki ürün vardı biri çok tatlı bir pembe renkte olan Lip Infliation Extreme lipgloss, diğeri rengine bayıldığım Black Platinium oje. Bu iki ürünü yakında blogda yorumlarım ama ben Sally Hansen' ın ojelerini çok sevdim:) Sitedeki Sally Hansen ürünleri için TIK TIK!

Zaten sürekli kullandığım ve ŞURADA her iki versiyonunu da yorumladığım La Roche Posay Hydreane Light krem , daha önce kullanıp ŞURADA yorumladığım Vichy Normaderm Yüz Temizleme Jelini de kutuya eklemişler. Bu yüz temizleme jelini çok severek kullanmış ama çoktan unutmuştum bu sayede hatırlamış olacağım:)

Bunların yanında kutularına bayıldığım COOLA markasından, Ducray, Avene , Bioderma , Vichy ve John Frieda' dan bir çok tester eklemişler. Özellikle Vichy'nin Liftactiv serumunu merak ediyordum, denemiş olacağım:)

Sitede 99 TL üzerine kargo bedava, site yeni olduğundan ürünlerin son kullanma tarihleriyle ilgili bir sıkıntı yaşanmayacağı garanti. Ben bir sonraki dermokozmetik alışverişimi bu siteden yapacağım bence bir şansı hakediyorlar:)

Sevgiler...



1 yorum:

  1. Ellaro ciddi anlamda başarılı bir ürün.Bugune Kadar hiçbir mşteriden olumsuz geridönüş almadım.
    Fiyat avantajı göz onunde bulunursa ürünün işlevselliği yüksek kalıyor.
    %3o indirim baya iyiymişşş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...