16 Aralık 2013 Pazartesi

Markozi Tester Kutusu!

Aylık tester kutularını hepimiz çok sevdik, bu kutuların tek eksisi bazı ürünlerin kullanamayacağımız ürünler olması. Kozmetikmarkalar.com yeni bir kutu sistemi geliştirmiş, bu sistemde kutunun içeriğini siz seçiyorsunuz. Bence süper bir fikir ve tutacağına eminimin:)

Öncelikle ŞURADAN ürünleri inceliyoruz, çok fazla seçenek var ve çoğu ürünün gramajı bir iki haftalık kullanıma yetecek şekilde. Sepetinize öncelikle 24.90 TL değerindeki Markozi Box'ı eklemeniz gerekiyor. Bunun ardından 1 TL değerindeki ürünlerden 5 adet seçerek sepetinize ekleyebiliyorsunuz böyle kutunun maliyeti toplam 29.90 TL oluyor. Her üründen bir adet eklemeniz gerekiyor. Eğer kutuya 5'ten fazla tester eklerseniz ilk seçtiğiniz 5 adet tester ürün gönderiliyor yani 5 in üzerine çıkmamanız gerekiyor.


Bana fotoğraftaki ürünleri  Kozmetikmarkalar.com un kurucusu Gökmen Bey seçip gönderdi. Ben de fikir vermesi açısından her biri hakkında birer cümle yazmak istedim.
 
Paketten Vichy'nin Purete Termal yüz temizleme köpüğü (50 ml) ve küçük boy (50 ml) termal suyu çıktı, küçük boy termal su almak aklımdaydı çantada taşımak için çok güzel oluyor. 
La Roche Posay'nin  Effaclar yüz temizleme jeli (50 ml) ve Effaclar Duo kremi ise sivilceye meğilli ciltler için olduğundan kardeşime denetip yorularını burada paylaşabilirim.
En sevindiğim ürünse Clinians marka makyaj temizleme mendilleri oldu, bu markayı daha önce hiç denemedim, kullanmaya başladığımda blogda yorumlayacağım.
Bioderma H2O yorumları zaten ŞURADA. Küçük boyuna asla hayır demem:) Bu ürün aslında tam boy ve bu gramajla satışta (100 ml).
Lierac gece kremi aylık kutuların birinden çıkmıştı ve annem bayılarak kullanmıştı, bu fotoğraftan sonra direkt anneme gitti (15ml).
Palmolive de yine birkaç günlük seyahatler için süper olacak.

Şu an sitede mevcut olan testerları biraz inceledim ve özellikle Orly ojelerde fena şekilde aklım kaldı, her an bir sipariş verebilirim yani:)

Sevgiler...

17 yorum:

  1. merhaba çok mantıklı olmuş ben beğendim :) ama garip bir durum oldu bende 3 oje ekledim kutuya 2 tane de termal su ve fiyat 29.90 tl oldu şaşırdım neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten fiyatın 5 ürün eklenince 29.90 TL olması gerekiyor yani bir sorun yok:)

      Sil
  2. Aaaa çok güzel bir haber bu. Ürünlerin seçilmesi çok iyi olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Testerlar bile muhteşem görünüyor :)
    Çok akıllıca bir sistem bence. Kutu alırken kötü sürprizle karşılaşmayacaksın. Alınmalı bu kutulardan alınmalı ;)

    YanıtlaSil
  4. Diğer kutulardan çok daha iyi tabi siteye baktım ürünlerde çok gzl ama zaten markaların bedava verdiği ufacık tester ürünlerin 30 tlye alınması bana biraz mantıksız geliyo biraz daha uygun olabilirdi

    YanıtlaSil
  5. Güzel bi sistemmiş, ben de denemek isterim.

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim fakat kapıda ödemeli olmasını da cok isterim....umarım yetkililler duymuştur.

    YanıtlaSil
  7. Yani toplamda seçilen 5 urun mu gönderilmiş oluyor yoksa kutuyu alınca onun içinden surprizurunlerde mi çıkıyor?

    YanıtlaSil
  8. peki kutu aylık mı oluyor, yoksa her gün farklı ürünler mi

    YanıtlaSil
  9. Çok mantıklı olmuş bi bakayım o zaman ben :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. acaba sephora ne zaman ındırıme gırıyor? bılıyor musunz

    YanıtlaSil
  11. Ben avene krem almak için siteye girdim ve 1 tl olduğunu görünce şok oldum :) normalde 40 tl olan kremden 2 tane aldım, yanına la roche possay temizleyici ve bioderma dudak kremi aldım ve 29 tl ödedim. şaka gibi! la roche possay'in nemlendiricileri stokta olsaydı efsane bir alışveriş olacaktı benim için. Paketim dökülüp kırılmadan da elime geçerse markoziden vazgeçmem. (ama adı size de sarkozy'yi hatırlatmıyor mu?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı üründen iki tane alamıyormuşum, onun yerine hiç kullanmayacağım bir şey göndermişler... zaten iyi kide alamıyormuşum çünkü istediğim ürünün (avene) son kullanma tarihine 7 ay var. Büyük konuşmuşum. Şu an bir daha markozi alacağımı sanmıyorum.

      Sil
  12. Ürünlerin deneme boyları mı oluyor? Öyleyse 5 tane tester için 30 TL çok bence. Zira alışveriş yapınca da tester veren yerler var. Diğer kutulardan tam boy ürünler çıkabiliyor, cazip kılan o. Hoş bugüne kadar hiç kutu almadan yapmış oldum bu yorumları:)

    YanıtlaSil
  13. Ben de markozi box a bayıldım ve daha ilk baktığım gün denemek istediğim ürünlerin tam boyları da vardı..Çok güzel bir alışveriş oldu benim için... Blogumda ayrıntılı olarak bahsettim beklerim..

    http://yesilmercan.blogspot.com.tr/2014/01/mutluluk-kutusu-markozi-box.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...