16 Mart 2014 Pazar

Yves Rocher Kampanyası Alışverişi!

Çoğunuz biliyorsunuzdur Yves Rocher geçen haftalarda çok güzel bir internet kampanyası yaptı. 15 TL'nin
üzerindeki siparişlerde kullanılabilen kupon koduyla 10 TL indirim, ücretsiz kargo ve iki adet tam boy ürün kazanılıyordu.  Tam boy ürünler göz makyajı temizleyicisi ve lip glosstu fakat yoğunluk nedeniyle lip gloss hediyesini lip balm ile değiştirmişler, lipgloss sevmediğimden ben daha çok sevindim:)



Ben iki farklı sipariş vererek kampanyadan iki kez faydalandım. Kampanyadan haberim olduğunda çoğu ürünün stoğu tükenmişti, yine de birkaç parça ürün bulabildim.

İlk siparişimde iki adet duş jeli aldım, ilki BIO serisinden bal ve müsli içeren bir duş jeli, diğeri ise normal seriden meksika limonlu. Bu iki duş jeline kodla birlikte 11.90 TL ödedim, yanında göz mayjaı temizleyici, vanilyalı lipbalm ve bir adet poşet tester gönderildi.

İkinci siparişimde iki farlardan aldım, benim seçtiğim haki ve gri tonlarında, farın yazısını yakınlarda yazabilirim oldukça beğendiğim bir far oldu. Bu fara ve hediyelere toplan 12.90 TL ödedim.

Çok karlı ve memnun kaldığım bir alışveriş oldu, Yves Rocher bu kadar çarpıcı olmasa da sık sık kampanya yapıyor takip etmenizi öneririm:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...