31 Mayıs 2014 Cumartesi

Rossman Anneler Günü İndirimi Alışverişi

Rossman bu sene anneler gününde çok güzel bir indirim yaptı, çoğu üründe %50 indirim vardı. Ben her zaman kullandığım, sıklıkla bitirdiğim ürünleri aldım sadece.


Colgate Plax Yeşil Çay Özlü Ağız Çalkalama Suyu: Daha önce yeşil çaylı olanını görmemiştim, merak ettiğim için aldım. 750 ml ve yanılmıyorsam 8 TL'ydi.

Elseve Onarıcı Sıvı Saç Kremi : Daha önce kullanıp memnun kalmıştım, fiyatı 5 TL olunca attım sepete...

Gliss Million Gloss Sıvı Saç Kremi: Bu ürün yeni çıkmış, şişesinin üstündeki yansımalar dikkatimi çekti denemek istedim. Fiyatı 6.5 TL

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Kahverengi Jel Eyeliner: Arada bir de olsa eyeliner sürmeyi seviyorum, bir tane de kahverengi almak aklımdaydı fiyatı 12 TL'ye düşünce bunu tercih ettim.

Yazılar çok geç geliyor biliyorum ama fotoğrafları hazırken yine de yayınlamak istedim.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. Glıss million saç kremini çok merak ediyordum gerçekten ışıltı veriyormu acaba merak ettim canım.Bloğunu takibede aldım.Beklerim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...