19 Mayıs 2014 Pazartesi

Wet N Wild Brulee Far

MAC'in Brule isimli farına dupe olarak gösterilen bu farı almayı çok istiyordum. Bu tip mat krem rengi-şampanya farları çok kullanıyorum. Bu far da her makyajda kullanılabilecek çok güzel bir baz farı.





Mat bir far olduğu için paletlerde bulunan sedefi farlar kadar yumuşak değil. Ama oldukça pigmentli ve rengini kolaylıkla veren bir far. 1.7 grlık gramajı far için oldukça iyi. Biraz tozutma problemi var ama sorun olacak seviyede değil bana göre.

Benim çok sevdiğim ve sık kullanacağım bir far oldu. Farı Gratis'ten 6.5 TL'ye satın alabilirsiniz.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Su an far almam yasak ama yasagım biter bitmez bu rengi mutlaya alacagım. Kas altımı aydınlatmada mat farları tercih ediyorum ve burnk cok uygun gozukuyor:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...